tisdag 9 november 2021

The World of Nilam Ersätter Mallesworldofmusic R.I.P 20211109 Fortsätter att dela mina tankar internet om smink hudvård musik etc


malinmkv@gmail.com Dialoger samtal mellan människor alltid det bästa sättet, använd min email adress om ni har några frågor om mitt innehåll här på bloggen.


Startade 2010 en blogg för att försöka hjälpa folk, upptäcka världen eller den världen fortfarande en stor del av.


Försökte aldrig vilseleda någon med den informationen delade,

ärlig, uppfostrad, av en Mamma lärde mig att ifrågasätta vad som är fel, det kan handla om

folk deras beteende,

alla har olika åsikter,

det gäller att alltid ha en egen åsikt men, bra om kan lyssna på vad andra tycker, tänker också.

Inser nu när jag skriver, inte lätt, blogga ingen utbildad journalist men mina ord, det jag skrev, påverkade någon så pass mycket, märkligt under omständigheterna, 

inte får skriva sina åsikter,  ämnen berörde mig,  

både som feminist tror på 

Kvinnors rättigheter,

den rollen vi faktiskt har i världen, utbildning tjänar våra egna pengar, Kvinnor ska inte stå framför spisen, laga mat jämt,

eller bara föda en massa barn gamla värderingar tyvärr fortfarande existerar i världen bland vissa länder =/

ville försöka vara en bra förebild, andra, 

blogger stängde ner

hela min blogg =/

trots, jag försökte förklara, vad menade, 

Inläggen skrev aldrig

för att såra någon eller skapa några onödiga konflikter, inte min grej alls.

Jag jobbar lite som en selfmade journalist, har inte utbildat mig,

men kunskaper inte svårt att skaffa sig under livet =)

grävande 

undersökande, något som jag känner starkt inför.

Ni som läste mina inlägg  prenumeranter,

tackar Er =)

Av olika anledningar blev min första blogg allt arbete jag har lagt ner under 12 år ned stängd under granskning =/


Att försöka respektera andra människor deras åsikter, något som tyvärr svårt för många i Sverige, men istället  för att ha en dialog med mig, enklare

att klaga, stänga ner ett intresse, betyder mycket för mig, varken snällt eller direkt rättvist, tror många skulle hålla med mig om detta.


Bara för att vissa inte gillar eller håller med om vissa åsikter,

inte frågar varför någon tycker så, 

därför min första blogg, inte populär bland vissa men ändå tillräckligt populär 

64 000 prenumeranter sedan 2010.


Med the worldofnilam fokuserar på fortsätter skriva om,

musik

kläder smink hudvård, 

pandemin inte över ännu

svårt

vet inte när kan besöka en nattklubb bevaka

utelivet Sverige, vi får se..

2 kommentarer:

#årets #goodvibesonly #goodlookingrecords #2001 #specialedition 🎧🙂 Mc Conrad Presents Logical Progression Level 4 intelligent drumnbass/djup soulful atmosfär

MC Conrad – Logical Progression Level 4 (2001, CD) - Discogs #årets   #goodvibesonly   #goodlookingrecords   #2001   #specialedition  🎧🙂 c...